Zdawalność
w I kw. br.:

Teoria:
69,68%

Praktyka:
60,91%

POLITYKA JAKOŚCI - ISO PN-EN 9001-2009




POLITYKA JAKOŚCI
WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W KALISZU


Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Kaliszu deklaruje realizację zadań nałożonych przepisami prawa oraz spełnianie oczekiwań i potrzeb klientów na najwyższym poziomie.


CELE WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W KALISZU


  • Organizowanie i prowadzenie egzaminów państwowych kandydatów na kierowców i kierowców,

  • Prowadzenie szkoleń dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu osób i rzeczy,

  • Prowadzenie szkoleń dla kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego,

  • Prowadzenie szkoleń dla osób kierujących ruchem drogowym,

  • Prowadzenie innych szkoleń spełniających oczekiwania naszych klientów,

  • Współpraca z ośrodkami szkolenia kandydatów na kierowców i kierowców, w celu podniesienia jakości i poziomu szkolenia,

  • Prowadzenie działalności mającej na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego, w szczególności popularyzację przepisów o ruchu drogowym, podnoszenie kultury jazdy kierowców, prowadzenie szkoleń nauczycieli wychowania komunikacyjnego oraz szkoleń dzieci i młodzieży, a także promocja BRD,

  • Opiniowanie i współpraca z organizacjami i instytucjami w zakresie oznakowania dróg i ulic, stanu dróg oraz niebezpiecznych miejsc w ruchu drogowym.

  • Doskonalenie i rozwój systemu zarządzania jakością.



CELE REALIZOWANE SĄ POPRZEZ



  • Rzetelną i efektywną obsługę kandydatów na kierowców i kierowców w sprawach dotyczących egzaminowania, szkolenia oraz promocji i poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego,

  • Bezstronną i rzetelną ocenę egzaminowanych kandydatów na kierowców i kierowców oraz egzekwowanie wymaganego prawem poziomu wiedzy i umiejętności praktycznych,

  • Zatrudnianie kadry egzaminacyjnej i administracyjnej o wysokich kwalifikacjach zawodowych, moralnych i o odpowiednich predyspozycjach psycho-fizycznych,

  • Ciągłe podnoszenie kwalifikacji personelu, zarówno merytorycznych jak i umiejętności reagowania wobec skrajnie różnych postaw i zachowań osób zgłaszających się do Ośrodka,

  • Zapewnienie dobrego wrażenia z pobytu w Ośrodku dzięki uprzejmej obsłudze, przestrzeganiu prawa, utrzymaniu czystości i porządku,

  • Kształtowanie postaw zaangażowania pracowników i poczucia odpowiedzialności za wizerunek Ośrodka,

  • Utrzymanie w stałej gotowości i wysokiej jakości sprzętu egzaminacyjnego, obiektów, infrastruktury, pojazdów egzaminacyjnych i urządzeń uzupełniających.











Dyrektor WORD Kalisz



Stanisław Piotrowski


Kalisz, 01.01.2012.r





<<... Zadania WORD

Dane adresowe ...>>
Klauzula informacyjna RODO Wersja: 2013-09-17 webadmin